Tilaukseni

Tilaukseni

TILAUS SIVUSTOLLA CLARINS.FI

  1. Miten teen tilauksen sivustolla Clarins.fi?

    Seuraa yksityiskohtaisia ohjeitamme, joiden avulla pääset tekemään ensimmäisen tilauksesi sivustolla Clarins.fi. Ensinnäkin tervetuloa!

    Voit etsiä suosikkituotteitasi luokittain tai katsoa myydyimmät tuotteemme. Onko mielessäsi jokin tietty tuote? Etsi tuotetta käyttämällä sivun yläosassa olevaa hakukenttää.
    Kun olet valinnut tuotteen, lisää se ostoskoriisi ja valitse haluamasi määrä (maksimi on 3 kpl / tuote). Sen jälkeen tarjoamme sinulle jopa kolmea näytettä – oman valintasi mukaan.
    Tässä vaiheessa voit halutessasi luoda tilin, jonka avulla voit seurata tilauksesi etenemistä. Anna toimitus- ja laskutusosoitteet.
    Anna maksutietosi salatulle palvelimellemme, ja valmista tuli! Kun tilauksesi on vahvistettu, näkyviin tulevat kiitokset ja tilausnumerosi vahvistukseksi siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

    Me tietenkin pidämme sinut ajan tasalla sähköpostin avulla.
  2. Minulla on ongelmia sivustolla liikkumisessa. Osaatko auttaa?

    Jos sinulla on vaikeuksia päästä sivustomme sivuille, selaimesi saattaa tallentaa sivustoltamme tietoja, jotka eivät enää ole ajan tasalla.

    Välimuisti kannattaa tyhjentää Google Chrome -selaimessa näppäinyhdistelmällä Shift + F5 ja Internet Explorer- tai Firefox-selaimessa näppäinyhdistelmällä Ctrl + F5.
  3. Tuotettani ei ole saatavilla. Koska sitä on taas varastossa?

    Tuotesivulla on ilmoituslomake, jonka avulla voit saada sähköposti-ilmoituksen heti, kun tuotetta on taas varastossa.
  4. Miksi minun on annettava puhelinnumeroni?

    Käytämme tätä tietoa, jotta voimme vastata kysymyksiisi ja/tai ottaa yhteyttä liittyen tilaukseesi.

    Myös kuljetuspalvelu pystyy ottamaan yhteyttä puhelimitse ja sopimaan pakettisi toimituksen.
  5. Mitä minun pitäisi tehdä, jos minulla on ongelmia tilaukseni viimeistelyssä?

    Jos olet antanut oikeat tiedot ja lisännyt tuotteet ostoskoriin, mutta et pysty viimeistelemään tilaustasi, tarvitsemme todennäköisesti lisätietoja, ennen kuin pystymme auttamaan.

    Asiakaspalvelutiimimme auttaa mielellään! Ota yhteyttä täyttämällä lomake yhteydenottosivulla.
  6. Voinko yhdistää useita tilauksia?

    Tilauksen maksaminen ja hyväksyminen koskevat aina vain yhtä tilausta, jolla on yksi toimitus- ja laskutusosoite.

    Voit tilata kutakin tuotetta enintään kolme kappaletta siten, että tilauksen yhteissumma on enintään 1 000 €.
  7. Etsin verkkosivustolta Clarins-tuotetta, mutta en löydä sitä.

    Kun haluat löytää ja tilata tietyn tuotteen verkosta, selaa tuotekategorioita tai kirjoita tuotteen nimi hakukenttään.

    Jos tuotetta ei ole saatavana verkossa, kyseessä saattaa olla vanha tuote tai rajoitettu erä, joka ei enää ole myynnissä.

    Tällöin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme ehdottaa parhaiten tarpeisiisi sopivaa tuotetta. Voit myös käyttää kauneusneuvontapalveluamme.

TARJOUKSET JA LAHJAT

  1. Miten voin hyödyntää voimassa olevat tarjoukset?

    Voimassa olevista tarjouksista on kerrottu kotisivujemme osiossa ”Erikoistarjoukset”. Siellä ovat myös kaikki tarjousten ehdot.

    Huomaa, että alennukset lisätään ostoskoriin tai tiettyihin tuotteisiin, eikä niitä yleensä voi yhdistää muihin tarjouksiin.
  2. Miten voin hyödyntää syntymäpäivätarjoukseni?

    Oletko kanta-asiakkaamme ja ilmoittanut meille syntymäpäiväsi? Muistamme sinua mielihyvin juhlistamalla päivääsi yhdessä kanssasi!

    Tarjouksesi lähetetään sinulle sähköpostilla. Saat alennuskoodin, jonka voit kirjoittaa ostoskorisi alennuskoodikenttään. Tarjous voidaan yhdistää useimpiin voimassa oleviin tarjouksiin.

MAKSAMINEN

  1. Mitä maksutapoja on saatavilla?

    Hyväksymme seuraavat verkkomaksut:

    Visa
    MasterCard
    Amex (tulossa pian)
    ja verkkopankkimaksut Trustlyn kautta.
    Emme hyväksy maksuvälineeksi sekkiä.

    Maksaminen Clarins.fi-sivustolla on täysin turvallista. Maksun tiedot salataan SSL-tekniikalla. Niitä ei koskaan säilytetä tai tallenneta sivustolle.
  2. Onko henkilötietojeni antaminen turvallista?

    Luonnollisesti. Kaikki luovutetut tiedot ovat luottamuksellisia.

    Tietoja käyttävät vain Clarinsin sisäiset osastot, jotka käyttävät niitä ainoastaan tilauksesi lähettämiseen tai palvellakseen sinua paremmin.

    Luottokorttisi numero välittyy meille ISO 27001 -standardin mukaisen salatun palvelimen kautta. Käytössämme on uusin ja turvallisin tekniikka, joka salaa kaikki henkilö- ja luottokorttitietosi.
  3. Milloin maksutapahtuma veloitetaan?

    Maksutavat Visa, Mastercard, Amex tai verkkopankkimaksu: heti kun maksusi on vahvistettu, pankki valtuuttaa maksun.
    Maksu veloitetaan kuitenkin tililtäsi vasta, kun paketti on lähetetty.

  4. Mitä voin tehdä, jos maksuani ei ole hyväksytty?

    Kun olet täyttänyt luottokorttisi tiedot ja vahvistanut tilauksesi, palveluntarjoajamme pyytää pankkiasi hyväksymään maksun.

    Jos maksua ei hyväksytä, kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin. Mikäli sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelutiimimme auttaa mielellään. Voit hyvin ottaa yhteyttä sivustomme yhteydenottolomakkeella.
  5. Mikä on 3D Secure?

    3D Secure on yksi tapa suojata verkkomaksut.

    Kun olet syöttänyt korttisi numeron, sinua pyydetään hyväksymään maksu toista reittiä, yleensä matkapuhelimesi avulla.

    Din bank skickar dig koden via textmeddelande. Om det står fel telefonnummer råder vi att du kontaktar din bank direkt.

    Kortin myöntäneestä pankista tai rahoituslaitoksesta riippuen saatat

    saada sivustolle syötettävän koodin tekstiviestinä, sähköpostilla tai puhelimen ilmoituksena joutua vahvistamaan maksun verkkopankkisovelluksellasi. Jos et saa koodia tai vahvistuspyyntöä, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan pankkiin.
  6. Miten saan laskun tilauksestani?

    Kaikista verkossa tehdyistä tilauksista lähetetään lasku sähköpostitse, kun tilaus on lähetetty. Tämä tapahtuu yleensä noin yksi arkipäivä sen jälkeen, kun tilaus on tehty.

TILAUKSEN SEURAAMINEN

  1. Minulla on tili. Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan?

    Kun haluat selvittää, onko tilauksesi käsitelty, siirry ”Oma tili” -osioon, sieltä ”Tilaukset”-osioon ja lopuksi kohtaan ”Omat tuotteet ja näytteet”.

    Tilauksesi yhteydessä näkyy jokin seuraavasta neljästä tilasta.

    KÄSITTELYSSÄ
    Tilauksesi on käsitelty ja tilaustiimimme valmistelee sitä.

    LÄHETETTY
    Tilauksesi on valmis ja lähetetty toimitettavaksi.

    LUOTU
    Tilaustasi ei ole viimeistelty, joten sitä ei lähetetä tai veloiteta. Tilaus kannattaa tehdä uudelleen.

    Miksi tilaustani ei ole viimeistelty? On tärkeää käyttää 3D Secure -todennusta maksuvaiheessa ja odottaa sivun latautumista ennen sivulta poistumista.

    PERUUTETTU
    Tilaustasi ei lähetetä. Tilauksesi on hyvitetty kokonaan. Tilaus kannattaa tehdä uudelleen.
  2. Mistä löydän tilaukseni numeron?

    Tilausnumero on annettu vahvistussähköpostissa, mutta se on myös Clarins-tilin ”Tilaukset”-osiossa ja sinulle lähetetyssä laskussa.
  3. Onko tilaukseni vahvistettu?

    Muutama minuutti sen jälkeen, kun olet saanut viestin maksusi hyväksymisestä, saat tilauksen vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt Clarinsin sivustolle.

    Jos tilauksesi on vahvistettu, numero ilmestyy myös tilillesi (mikäli olet luonut oman tilin).
  4. Minulla ei ole tiliä. Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan?

    Jos teit tilauksen sivustolla Clarins.fi mutta et luonut tiliä, voit silti seurata tilauksesi tilaa tästä.

    Me myös pidämme sinut ajan tasalla! Kun tilauksesi on vahvistettu, sinulle lähetetään vahvistus sähköpostitse.

    Sen jälkeen saat sähköpostin, joka sisältää lähetyksesi seurantanumeron.

    Lisäksi sinun on mahdollista saada seurantaviestejä kuljetuspalvelulta.

MUUTOKSET JA PERUUTUKSET

  1. Pystynkö peruuttamaan tilauksen?

    Kun tilaus on vahvistettu, sitä ei voi enää peruuttaa.

    Jos tilasit väärän tuotteen tai unohdit lisätä alennuskoodin, tee uusi tilaus ja palauta väärä tilaus meille veloituksetta.

    Lue lisätietoa palautusehdoistamme napsauttamalla tästä.
  2. Miten muutan tilaustani?

    Kun tilaus on vahvistettu, sen sisältöä ei voi enää muuttaa.

    Jos haluat pelkästään vaihtaa toimitusosoitteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Jos tilasit väärän tuotteen tai unohdit lisätä alennuskoodin, tee uusi tilaus ja palauta väärä tilaus meille veloituksetta.

    Lue lisätietoa palautusehdoistamme napsauttamalla tästä.
  3. Miksi tilaukseni peruutettiin?

    Jos varastossamme sattuu olemaan väliaikaisesti vajausta, joskus hyvin satunnaisesti kuljetusosastomme joutuu peruuttamaan tilauksen. Pahoittelut siitä.

    Silloin saat sähköpostin, jossa vahvistetaan, että tilattua tuotetta ei ole saatavilla ja tilauksesi on hyvitetty. Hyvitys käsitellään välittömästi, kun sähköposti on lähetetty.

    Hyvitys näkyy tililläsi kolmen pankkipäivän kuluessa.