Kanta-asiakasohjelma

Kanta-asiakasohjelma

NÄIN OHJELMA TOIMII

  1. Miten kanta-asiakasohjelma toimii?

    Kun teet tilauksen sivustolla www.Clarins.fi, ansaitset automaattisesti palkintopisteitä, joita voit käyttää tulevissa ostoksissasi.

    Ansaitset yhden pisteen jokaisesta verkkokaupassa käyttämästäsi eurosta (ei koske arvonlisäveroa, toimituskuluja, kanta-asiakkaan alekoodeja ja sähköisiä lahjakortteja).

    Kun teet tilauksen, pisteesi kohdentuvat tiliisi. Ansaitut palkintopisteet tallentuvat tilillesi 30 päivän kuluessa siitä, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.

    Pisteet ovat voimassa kaksi vuotta.

    Kun olet saanut 150 pistettä, saat automaattisesti sähköpostiisi tarjouskoodin, jonka voit käyttää osoitteessa www.clarins.fi. Tällä tarjouskoodilla saat 10 € alennusta seuraavasta vähintään 50 €:n arvoisesta tilauksestasi.

    Kanta-asiakaskoodit ovat voimassa 6 kuukautta myöntämispäivästä.
  2. Oma tili

    Clarins-palkintosaldosi näkyy tililläsi kohdassa ”Palkintoni”. ”Palkintoni”-sivulla näkyvät sinulle myönnetyt pisteet ja hyväksytyillä tarjouskoodeilla käyttöön lunastetut pisteet. Näet myös yhteenvedon kaikista käyttämistäsi tarjouksista. Kohdassa ”Pisteeni” näet ostohistoriasi, kaikki ansaitut pisteet ja niiden tilan.
  3. Miten tarkistan pisteeni?

    Kun kirjaudut tilillesi ja siirryt osioon ”My Clarins”, näet odottavat pisteet, myönnetyt pisteet ja käyttöön lunastetut pisteet osiossa ”Palkintoni”.

    1) Odottavat pisteet: Kun teet tilauksen sivustolla clarins.fi, pisteesi kohdentuvat tiliisi. Ostoista ansaitut pisteet ilmestyvät tilillesi, mutta niillä on 10 päivän odotusaika, ennen kuin ne voidaan lunastaa käyttöön.

    2) Myönnetyt pisteet: Kun lähetyksestä on kulunut 10 päivää, ansaitut pisteet myönnetään ja lisätään saldoosi. Pisteet ovat voimassa kaksi vuotta.

    3) Käyttöön lunastetut pisteet: Kun olet saanut kasaan 150 myönnettyä pistettä, saat automaattisesti tarjouskoodin, jolla saat 10 euroa alennusta seuraavasta vähintään 50 euron arvoisesta tilauksestasi. Kanta-asiakaskoodit ovat voimassa 6 kuukautta myöntämispäivästä.
  4. Olen tehnyt ostoksia sivustolla www.clarins.com. Onko minulla jo oma tili sivustolla?

    Ei, sinun täytyy luoda tili sivustolla Clarins.fi, jotta pääset hyödyntämään Suomen verkkokaupan kanta-asiakasetuja.

PISTEENI

  1. Kuinka monta pistettä saan yhdestä ostoksesta?

    Kun teet pisteisiin oikeuttavia tilauksia sivustolla www.Clarins.fi, kanta-asiakasjärjestelmässämme ansaitset automaattisesti palkintopisteitä, joita voit käyttää tulevissa ostoksissasi.

    Kaikki rekisteröityneet asiakkaat ansaitsevat pisteitä. Voit ansaita pisteitä kahdella tavalla:

    • Kaikki, jotka luovat käyttäjätilin, ansaitsevat automaattisesti 20 pistettä.
    • Kun ostat tuotteita, saat yhden pisteen 1 euroa kohti (ei sisällä toimituskuluja eikä kanta-asiakkaiden alekoodeilla tai sähköisellä lahjakortilla tehtyjä ostoja).

    Jos et ole rekisteröitynyt, voit silti ansaita pisteitä rekisteröitymällä kiitossivulla heti tehtyäsi tilauksen.
  2. Miten käytän pisteitäni?

    Kun olet saanut kasaan 150 myönnettyä pistettä, saat automaattisesti sähköpostiisi tarjouskoodin, jonka voit käyttää osoitteessa www.clarins.fi. Tällä tarjouskoodilla saat 10 € alennusta seuraavasta vähintään 50 €:n arvoisesta tilauksestasi. Kun haluat käyttää koodin, kopioit sen vain kanta-asiakaskoodin kenttään siirtyessäsi maksuvaiheeseen. Kun tarjouskoodi on hyväksytty, sen näkyy tilauksen yhteenvedossa. Huomaa, että voit käyttää vain yhden kanta-asiakkaan tarjouskoodin tilausta kohden. Lisäksi voit yhdistää sen mihin tahansa voimassa olevaan tarjoukseen, johon sivusto ei vaadi tarjouskoodia, edellyttäen, että tilauksen kokonaissumma ylittää minimitilauksen arvon ennen kanta-asiakaskoodin käyttämistä.

    Kun sinulle on lähetetty kanta-asiakaskoodi, pisteet vähennetään palkintosaldostasi.

    Clarins-pisteillä ei ole rahallista arvoa, ja niillä voidaan vain lunastaa tuotteita osoitteesta www.clarins.fi.

    Kanta-asiakaskoodit eivät ole henkilökohtaisia. Voit halutessasi lahjoittaa koodin kaverillesi. Tarjouskoodin voi kuitenkin käyttää vain kerran.

    Kanta-asiakaskoodit ovat voimassa 6 kuukautta myöntämispäivästä.

    Jos saat hyvityksen tilauksesta, josta on kertynyt pisteitä, alun perin annetut pisteet vähennetään odottavasta saldostasi.
  3. Kuinka kauan pisteeni ovat voimassa?

    Pisteet ovat voimassa kaksi vuotta.
  4. Mitä pisteilleni tapahtuu, jos en käytä niitä ennen voimassaolon päättymistä?

    Pisteesi ovat voimassa kaksi vuotta. Jos niitä ei ole käytetty tässä ajassa, ne häviävät tililtäsi.
  5. Miksi pisteeni eivät päivity?

    Ostoista ansaitut pisteet ilmestyvät tilillesi, mutta niillä on tilauksesi lähetyksen jälkeen 10 päivän odotusaika, ennen kuin ne voidaan lunastaa käyttöön.

    Kun 10 päivän odotusaika on kulunut, ansaitut pisteet myönnetään ja lisätään saldoosi.

LAHJANI

  1. Voinko yhdistää tarjouskoodin muihin tarjouksiin?

    Huomaa, että voit käyttää vain yhden kanta-asiakkaan tarjouskoodin tilausta kohden. Lisäksi voit yhdistää sen mihin tahansa voimassa olevaan tarjoukseen, johon sivusto ei vaadi tarjouskoodia, edellyttäen, että tilauksen kokonaissumma kanta-asiakaskoodia käyttäen ylittää minimitilauksen arvon.

    Huomaa, että et voi käyttää mitään tarjous- tai alennuskoodeja tai kanta-asiakaskoodia toiminnossa ”Kokoa oma setti”.
  2. Voinko noutaa lahjani liikkeestä?

    Et, voit käyttää kanta-asiakaskoodin ainoastaan sivustolla Clarins.fi.