Tuki
Onko sinulla kysyttävää?
Clarins vastaa kaikkiin tärkeimpiin kysymyksiin osiossa Usein kysytyt kysymykset:
Tilaukset,
palautukset ja toimitukset, kanta-asiakasohjelma, oma tilini, tuotteet ja tavaramerkit, vastuullinen
kauneus.
Yleisiä kysymyksiä
“
Onko tilaukseni vahvistettu?
Heti, kun olet saanut viestin, että maksusi on hyväksytty, saat tilauksestasi vahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt Clarinsin verkkosivustolle...
LUE LISÄÄ
“
Millaiset palautusehdot teillä on?
Oletko muuttanut mielesi? Tyytyväisyytesi on meille tärkeää, ja saat palauttaa tilauksesi maksutta...
LUE LISÄÄ
“
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Tilaus on tehtävä ennen klo 15, jotta se lähetetään samana päivänä. Kello 15 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä...
LUE LISÄÄ
“
Saako teiltä näytteitä?
Emme voi lähettää näytteitä sinulle suoraan postitse. Mutta voit tutustua tuotteisiimme seuraavissa paikoissa:...
LUE LISÄÄ
“
Kuinka kanta-asiakasohjelma toimii?
Jos olet luonut tilin sivustolle www.clarins.fi ja olet kirjautunut sisään tehdessäsi tilauksen, saat automaattisesti 15 % alennusta kaikista tuotteista aina tilatessasi. Lisäksi saat bonuspisteitä tulevista ostoksista...
LUE LISÄÄ
“
Kuinka voin hyödyntää ajankohtaiset kampanjatarjoukset?
Tiedot ajankohtaisista tarjouksistamme saat kotisivujemme osiosta ”Erikoistarjoukset”. Sieltä löydät kaikki ehdot tarjoustemme hyödyntämiseksi. Huomaa: kampanjoita sovelletaan ostoskorin sisällön mukaan...
LUE LISÄÄ