MYYNTIEHDOT
Olisiko ymmärretyksi
tuleminen
todellista luksusta?
Nämä ovat Myyntiehtomme, lyhyesti Ehdot.
Olet varmasti nähnyt vastaavia ennenkin, sillä kaikkien yritysten on tarjottava sellaiset asiakkailleen.
”Hyväksyn”
Montako kertaa olet hyväksynyt ehdot sokeasti? Lukematta niitä läpi? Tai lukenut ne ja unohtanut lukemasi välittömästi?
Kun teet Tilauksen, toivomme, että vahvistat todella lukeneesi Ehtomme ja hyväksyväsi ne. Pyydämme sinua lukemaan ne läpi, koska niissä on esitetty kaikki asiat,
jotka pätevät Sivustollamme tekemiisi ostoksiin. Sinun ei tarvitse allekirjoittaa paperille,
valintaruudun merkitseminen riittää.
Ehtomme voivat muuttua. Pitääksemme asiat yksinkertaisina sovellamme kuitenkin tilaukseesi versiota, joka on verkossa ostopäivänä.
Muistathan tarkistaa
Ehdot aika ajoin.
Voit lukea ne läpi rauhallisella hetkellä.
Ladattava ja tulostettava
versio löytyy täältä.
LATAA LATAA
Olisiko paremmin ymmärtäminen
todellista luksusta?
Koska sinun on tärkeää ymmärtää, mihin suostut ostaessasi jotain, tiimimme on ottanut asiakseen selittää kaiken ja kertoa sinulle ”tarinan” Ehdoistamme.
Haluamme auttaa sinua ymmärtämään Tuotteitamme, mitä oikeuksia sinulla on, mitä lupauksia teet meille ja toisin päin.
Kaikki eivät puhu sujuvaa lakikieltä, mutta kaikki pitävät hyvästä tarinasta.
Istu siis alas ja nauti tästä tarinasta.
Nyt mennään,
seuraa opasta!
-
MÄÄRITELMÄT: Puhutko clarinsia?
-
KUKA? Tutustutaan toisiimme!
-
MITÄ ja MITEN: Tuotteidemme tilaaminen Sivustolta
-
Mihin?
-
Paljonko se maksaa? Hinta ja maksuehdot
-
”Mitä jos muutan mieleni?”
-
”Mitä teen, jos jokin menee pieleen?” Et ole yksin!
-
Kaikki irti ”Club Clarinsista”? Sehän onnistuu!
-
Immateriaalioikeudet
-
Henkilötietosi
-
Lahjaviestien ehdot
-
MÄÄRITELMÄT: Puhutko clarinsia?
-
KUKA? Tutustutaan toisiimme!
-
MITÄ ja MITEN: Tuotteidemme tilaaminen Sivustolta
-
Mihin?
-
Paljonko se maksaa? Hinta ja maksuehdot
-
”Mitä jos muutan mieleni?”
-
”Mitä teen, jos jokin menee pieleen?” Et ole yksin!
-
Kaikki irti ”Club Clarinsista”? Sehän onnistuu!
-
Immateriaalioikeudet
-
Henkilötietosi
-
Lahjaviestien ehdot
Lahja
kaikki, mitä saat ilmaiseksi
tehdessäsi Tilauksen
(esimerkiksi näytteet,
ostoskassit, laatikot jne.)
Tilaus
menettely, jolla
tilaat Tuotteitamme
Sivustoltamme.
Sopimus
Ehdot eikä mitään muuta!
Tuotteet
kaikki Sivustoltamme
tilaamasi Tuotteet.
Kuljetusyritys
yritys, joka hoitaa Tuotteidesi
toimituksen meille
antamaasi osoitteeseen.
Sivusto
Kun käytämme sanaa ”me”, viittaamme Clarins Groupe International -yritykseen. Tämä on täydellinen virallinen nimemme.
Kun sanomme ”sinä”, viittaamme kaikkiin käyttäjiimme, aioitpa sitten tehdä Tilauksen tai olet jo tehnyt sellaisen.
Clarins-verkkosivusto (”Sivusto”) on verkkokauppasivusto, joka on kaikkien internetin käyttäjien saatavilla osoitteessa www.clarins.fi
Sivustomme julkaisija ja ylläpitäjä:
Me,
Clarins Groupe International Sveitsiläinen Société anonyme | Osakepääoma: 200 000 €
Yrityksen numero: IDE CHE-109.416.778
Pääkonttori: 4 route de la Galaise, 1228 Plan-les-Ouates, Genève, Suisse
VAT-numero: CHE-109.416.778
Julkaisupäällikkömme on Samuel Colin.
Sivustomme
verkkoisännöinnistä
vastaa:
Isobar London Ltd
10 Triton Street, Regents Place
London NW1 3BF, United Kingdom
Yrityksen numero: 06023874
Puh.: +44 207 0707890
Voit käyttää Sivustoa vuorokauden ympäri, viikon jokaisena päivänä ja 365 päivänä vuodessa. Toisinaan Sivusto ei ole käytettävissä, erityisesti huoltotöitä tehtäessä. Jos näin on, meitä ei voida pitää vastuussa.
Miten saat meihin yhteyden?
Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, voit kokeilla vaikka taikapeiliä, mutta seuraavat tavat ovat luultavasti helpompia:
yhteydenottolomakkeellasähköpostitse:
asiakaspalvelu@online.clarins.comKuka voi tehdä tilauksen?
Edustatko
yritystä,
instituutiota,
organisaatiota,
yhdistystä
tai jopa julkista elintä?
Oletko aikuinen,
jolla on täydet valtuudet
toimia itsenäisesti
tehdäksesi Tilauksen?
Tällöin Sivustomme on vapaasti käytettävissäsi!
Eschscholtzia
Kuten jo tiedät,
jos et ole täysivaltainen tehdäksesi sopimuksia (esimerkiksi jos olet alle 18-vuotias tai jos tuomioistuin on julistanut sinut vajaavaltaiseksi), tarvitset luvan edunvalvojaltasi.
Jos saat edunvalvojaltasi luvan tehdä Tilauksen Sivustolta, hän ottaa täyden vastuun mahdollisista jatkuvista tilauksista ja on maksuvelvollinen.ostaa omaan käyttöösi tai tutullesi, jonka haluat tutustuttaa maailmaamme
ettet osta ja/tai jälleenmyy Tuotteita kaupallisesti
ettet jakele Tuotteita millään tavalla.
TARJOAMME SIVUSTOMME KAUTTA MYYNTIIN KOSMETIIKKA- JA TUOKSUTUOTTEITA.
Huomaathan, että kaikki Sivustolla näkyvät Tuotetarjoukset rajoittuvat sivustolle www.clarins.fi
01
Tuotteiden tilausmenettely?
Valitse haluamasi
Tuotteet ja lisää ne ostoskoriin.
Luo käyttäjätili tai siirry kassalle ”vierailijana”.
Voit luoda Tilausta tehdessäsi käyttäjätilin, mutta tämä ei ole pakollista. Päätös on sinun, sillä voit tilata myös ilman käyttäjätiliä.
Kutsumme tätä ”vierailijatilaksi”.
Jos haluat luoda käyttäjätilin:
- Anna meille tarvittavat henkilötiedot, kuten etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, osoite ja syntymäaika. Muista, että osoitteesi on oltava Suomessa, koska emme toimita muualle!
- Napsauta ”Luo”.
- Odota vahvistussähköpostia, jonka lähetämme antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Yhdistä
(Jos sinulla on käyttäjätili. Jos sinulla ei ole käyttäjätiliä, siirry suoraan vaiheeseen 4)
Tunnistaudu tätä varten käyttämällä:
sähköpostiosoitettasi
salasanaasi.
Anna sähköpostiosoite ja salasana, jotka määritit luodessasi käyttäjätilin.
Jos olet unohtanut ne, ei hätää: voit palauttaa ne napsauttamalla kohtaa
”Unohdin salasanani”.
Hyväksy Ehdot
ja tietosuojakäytäntö.
Tämä käy helposti:
Merkitse vain valintaruudut!
Napsauta kohtaa ”Viimeistele tilauksesi”
Voit tulostaa tilauksen yhteenvedon.
Vastaanota Tilausvahvistus.
Kun Tilauksesi on rekisteröity, saat kaksi erillistä sähköpostia:
Ensimmäinen on yksityiskohtainen Tilausvahvistus. Tämä vahvistus on Tilauksesi hyväksyntä, ja se vahvistaa tapahtuman sillä ehdolla, että maksu on suoritettu.
Saat toisen sähköpostin, kun Tilauksesi lähetetään. Tämä sähköposti sisältää laskun tarkalla tilaussummalla sekä linkin toimituksen seurantatietoihin.
02
Milloin Tilauksesta tulee sitova?
Tilauksesi katsotaan kahden napsautuksen käytännön mukaisesti sitovaksi, kun olet napsauttanut kohtaa ”Vahvista ja maksa”.
Hyväksyt tilaamiesi Tuotteiden hinnat, määrät, ominaisuudet ja toimitusajan.
Tilausten tallennustyökalumme tarjoavat todisteen Sopimuksen luonteesta ja sen allekirjoituspäivästä. Sopimus syntyy, kun napsautat kohtaa ”Vahvista ja maksa”.
Siksi on tärkeää, että luet Ehdot ennen napsauttamista!
03
Tilauksen rajat
Voit tilata kussakin
Tilauksessa enintään 3 kappaletta kutakin Tuotetta.
04
Mitä lupaat tehdä tilatessasi Tuotteitamme?
LUPAAT TUTUSTUA TUOTTEISIIN:
Olemme luetelleet kaikki Tuotteidemme ominaisuudet Sivustollamme, jotta voit tutustua niihin ennen Tilauksen tekemistä.
Löydät esimerkiksi suosituksia kunkin Tuotteen käytöstä, tietoa sen sisällöstä tai hinnasta sekä teknisiä tietoja, jotka voimme tarjota valmistajan ominaisuudessa.
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että Tuotteiden valokuvat vastaavat mahdollisimman hyvin todellisuutta, mutta pieniä eroja voi esiintyä ja toivomme ymmärrystäsi tässä. Tuotteiden valokuvaaminen ei ole aina helppoa!
LUPAAT MAKSAA
class="clarins_cvg-displayLDesk">TUOTTEIDEN HINNAN:
Tekemällä Tilauksen lupaat
class="clarins_cvg-displayLDesk">maksaa ostamasi Tuotteet.
Jos et suorita maksua,
keskeytämme tai peruutamme Tilauksesi.
LUPAAT PÄIVITTÄÄ HENKILÖTIETOSI NOPEASTI, JOS OSOITTEESI, PUHELINNUMEROSI TAI JOKIN MUU TIETO MUUTTUU.
Ymmärrät varmasti, että jos et pidä meitä ajan tasalla, meidän on vaikeaa toimittaa ostoksiasi oikeaan osoitteeseen.
05
Tuotetta ei saatavilla
Jos jotakin tai kaikkia tilaamiasi Tuotteita ei ole saatavilla:
- Ilmoitamme sinulle asiasta sähköpostitse.
- Tilaussumma lasketaan uudelleen vähentämällä sen Tuotteen tai niiden Tuotteiden hinta, joita ei ole saatavilla.
Jos mikään Tilauksen tuotteista ei ole saatavilla, ilmoitamme sinulle asiasta sähköpostitse eikä sinua veloiteta.
06
Peruuttaminen
- Jos haluat peruuttaa Tilauksen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Jos Tilausta ei ole vielä käsitelty, yritämme peruuttaa sen.
- Jos Tilaus on jo käsitelty, emme voi peruuttaa sitä.
- Tällöin voit olla vastaanottamatta Tilausta, kun se toimitetaan.
Mihin toimitamme?
Toimitamme vain Suomeen. Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.
TEEMME TOIMITUKSEN VALITSEMAASI OSOITTEESEEN:
- jonka olet tallentanut käyttäjätilillesi
- tai jonka annat meille Tilauksen yhteydessä.
MUISTA TARKISTAA, että tietosi eivät ole muuttuneet, sillä emme ole vastuussa antamistasi virheellisistä tiedoista.
SINULLA VOI
olla käytetystä Kuljetusyrityksestä riippuen useita vaihtoehtoja, joiden avulla voit optimoida Tuotteiden toimituksen:
- uuden toimitusosoitteen valitseminen
- uuden toimitusajankohdan valitseminen jne.
VOIT SEURATA NÄITÄ TIETOJA KULJETUSYRITYKSEN VERKKOSIVUSTOLTA TAI SOVELLUKSESTA.
Camelllia
Milloin saat Tuotteesi?
Tilaus toimitetaan yleensä 2–6 päivän kuluessa sen vahvistamisesta, valitsemallasi toimitustavalla ja viimeistään 14 arkipäivän kuluessa.
Jos nämä päivät osuvat sunnuntaille tai pyhäpäivälle, Tilaus toimitetaan seuraavana arkipäivänä.
Huomaathan:
1.
Annetut toimitusajat voivat pidentyä,
jos päätät muokata toimitusta Kuljetusyrityksen verkkosivustolla tai sovelluksessa (muutat toimitusosoitetta tai toimitusajankohtaa tms.).
2.
TILAUS TOIMITETAAN, KUN MAKSU ON SUORITETTU!
3.
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että Tilauksesi saapuu ilmoitetun ajan kuluessa!
JOS ET MALTTAISI MILLÄÄN ODOTTAA TILAUKSEN SAAPUMISTA, voit seurata toimituksen etenemistä linkistä, jonka lähetimme Tilauksen jälkeen sähköpostitse.
Kuka toimittaa?
Emme toimita Tuotteitamme itse.
Pyydämme sinua lukemaan tarkat toimituskäytäntömme täältä.
Jos sinulla on ongelmia toimituksen kanssa, siirry kohtaan 7. Selitämme kaiken.
Iris
TUOTTEIDEN HINTA SIVUSTOLLA
ILMOITETUT HINNAT:
- maksetaan euroissa (EUR), mukaan lukien kaikki verot
- sisältävät kaiken ja siten myös Tilauspäivänä voimassa olevan arvonlisäveron
- sisältävät toimituskulut vakiotoimituksen perusteella.
Hintamme voivat nousta tai laskea vuoden aikana.
Käsittelemme luonnollisesti Tilauksesi Sivustolla ostohetkellä näkyvien hintojen perusteella.
Erikoistarjoukset ovat voimassa varastosaatavuuden mukaan ja ilmoitetun ajanjakson ajan. Kun Tuote myydään loppuun, tarjous päättyy. Jos päättymispäivää ei ole ilmoitettu, tarjoukset ovat voimassa niin pitkään kuin ne näkyvät Sivustolla.
Muistathan, että erikoistarjoukset rajoittuvat saatavilla olevaan varastoon. Jos meillä ei ole enää Lahjoja varastossa, erikoistarjous poistetaan Sivustolta mahdollisimman pian. Voimme tarjota korvaavaa Lahjaa loppuneen Lahjan tilalle tai antaa sinulle mahdollisuuden peruuttaa Tilauksesi.
Jos saat ilmaisen Tuotteen Tilauksen aikana teknisen vian vuoksi, pidätämme oikeuden peruuttaa Tilauksesi.Jos maksamaton Tuote toimitetaan sinulle, voimme pyytää sinua palauttamaan tai maksamaan sen.
MITÄ MAKSUTAPOJA HYVÄKSYMME?
VOIT MAKSAA TÄLLÄ HETKELLÄ:
-
seuraavilla pankkikorteilla:
Visa, Mastercard
ja American Express.- Näiden korttien myöntäjän tulee olla
pankki- tai rahoituslaitos, joka sijaitsee
Euroopan unionissa tai Monacossa. - Sinut siirretään kassalla turvalliselle verkkomaksujen palveluntarjoajalle nimeltäänAdyen N.V. Tästä ei pidä huolestua, sillä tämä tapahtuu joka kerta ostaessasi verkosta.
- Jotta korttimaksun turvallisuus voidaan taata, sinun on annettava Adyen N.V.:lle pankkikorttisi turvakoodi (CVV).
- Näet suoraan Sivustolta, onko maksusi hyväksytty vai hylätty.
- Takaat meille, että sinulla on valtuudet suorittaa korttimaksu ja maksaa käyttämälläsi kortilla.
- Näiden korttien myöntäjän tulee olla
- verkkopankilla Trustlyn kautta
- lahjakortilla (tulossa pian)
MITÄ TAPAHTUU, JOS ET MAKSA?
Jos et maksa, keskeytämme tai peruutamme Tilauksesi ja/tai sen toimituksen.
Jos et maksa 10 päivän kuluessa Tilauksestasi, voimme veloittaa viivästysmaksuja.
Näiden viivästysmaksujen summa määräytyy lakisääteisen korkoprosentin perusteella ja siihen lisätään viisi prosenttiyksikköä, jos et ole suorittanut maksua kymmenen päivän kuluessa laskun päiväyksestä.
MISTÄ LÄHTIEN TUOTTEET KUULUVAT SINULLE?
Tuotteet kuuluvat meille, kunnes olet maksanut ne kokonaan.
Ne kuuluvat sinulle, kun et ole meille enää velkaa.
TARVITSETKO LASKUN?
Saat Tilauksen tekemisen jälkeen yksityiskohtaisen vahvistuksen meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksessa määritellään tarkka laskutussumma ja Tilauksen toimitustapa.
Kun Tilauksesi lähetetään, lähetämme sinulle sähköpostin ”Laskusi ja tilausseuranta”, jossa on yksityiskohtainen lasku ja linkki Tilauksen seurantaan.
mieleni?
Jotta voisimme luottaa toisiimme, meidän on toimittava täysin läpinäkyvästi!
Voitko muuttaa mielesi, ja milloin?
Suomen kuluttajasuojalain mukaan sinulla on oikeus muuttaa mielesi kertomatta syytä. Voit tehdä sen 14 vuorokauden kuluessa Tilauksesi vastaanottopäivästä: tätä kutsutaan peruuttamisoikeudeksi, ja se on laadittu sinun eduksesi.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun on:
- ilmoitettava meille päätöksestäsi selkeällä ilmoituksella (esim. postitse lähetetty kirje, faksi tai sähköposti, ”Ilmoitus”). Voit käyttää peruuttamislomaketta, mutta se ei ole pakollista.
- palautettava Tuotteet 14 vuorokauden sisällä Ilmoituksestasi.
JOS ET NOUDATA NÄITÄ MÄÄRÄAIKOJA, ET VOIT MUUTTAA ENÄÄ MIELTÄSI.
Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
Jos peruuttamisjakson päättymispäivä on lauantai, sunnuntai tai pyhäpäivä, se siirtyy eteenpäin seuraavaan arkipäivään (päivään, joka ei ole pyhäpäivä).
MUISTA!
Tämän 14 vuorokauden ajanjakson jälkeen et voi muuttaa mieltäsi. Lähetyspäivämäärä todistaa, että olet palauttanut Ostoksesi vaaditun ajanjakson kuluessa. Meillä on oikeus pyytää sinulta todiste Tuotteiden palautuspäivästä esimerkiksi antamalla meille palautuskuitti, joka vahvistaa, että olet palauttanut Ostoksesi vaaditun ajanjakson sisällä.
Et voi palauttaa:
kosmetiikkatuotteita hygienia- ja terveyssyistä,
jos olet avannut ne tai rikkonut niiden sinetin vastaanottamisen jälkeen
sinulle räätälöityjä Tuotteita.
Jos sinulle räätälöity Tuote on vaurioitunut, katso hieman alempaa kohta ”Miten toimin ongelmatilanteissa?”
Olet vastuussa ja vastaat kaikista riskeistä koskien Tuotteidesi palautusta. Jos emme saa Tuotteita, emme voi hyvittää niitä sinulle.
Millainen hyvitysmenettely on?
Ilmoita meille
Jos muutat mielesi, voit ilmoittaa siitä meille seuraavilla tavoilla (se ei ole kuitenkaan pakollista 14 vuorokauden ajanjakson sisällä):
-
käyttämällä ”Ota yhteyttä” -osiota [url],
lähettämällä sähköpostin osoitteeseen asiakaspalvelu@online.clarins.com tai
kirjeitse seuraavaan osoitteeseen: Clarins Groupe International, 4 route de la Galaise, 1228 Plan-les-Ouates, Genève, Suisse
Jos palautat Tuotteet 14 vuorokauden kuluessa, voit toimia seuraavasti ottamatta meihin yhteyttä:
Irrota palautuslomake ja laita se alkuperäiseen pakkaukseen
(jos mahdollista).
Pakkaa Tuotteet, jotka haluat palauttaa
(varmista, että pakkaus on teipattu kiinni).
Liimaa valmiiksi maksettu palautusetiketti pakkaukseen tai maksa postikulut
(tällöin sinä vastaat postikuluista). Jos et saanut valmiiksi maksettua etikettiä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Jätä palautuspaketti paikalliseen UPS-keskukseen.
UPS-keskuksia ja noutopisteitä on Suomessa runsaasti, ja ne on lueteltu verkkosivustolla https://www.ups.com/dropoff/?loc=en_FI
Odota 7–10 päivää, että palautus kuljetetaan ja käsitellään,
jonka jälkeen saat hyvityksen valitsemallasi maksutavalla (pankkikortti tai verkkopankki Trustlyn kautta)
Mitkä ovat Tuotteen palautussäännöt?
JOS ET NOUDATA SEURAAVIA OHJEITA, EMME VOI TOTEUTTAA PALAUTUSPYYNTÖÄSI.
Virheettömässä kunnossa oleva Tuote:
Tuotteen on oltava ehjä ja sen on oltava samassa pakkauksessa, kääreessä ja kunnossa, jossa sait sen. Tuote ja sen pakkaus eivät saa olla vaurioituneita tai laadultaan heikentyneitä.
Kokonainen tuote:
Tuote on palautettava siihen kuuluvien lisäosien ja tuoteilmoituksen kanssa. Jos Tuote on osa pakettia, sinun on palautettava koko paketti.
Tuotteet + Lahjat:
jos olet saanut Lahjoja ostamiesi Tuotteiden mukana ja päätät palauttaa Tuotteet, sinun on palautettava sekä Tuotteet että Lahjat. Jos muutat mielesi vain yhden Tuotteen osalta, voit pitää Lahjat, jotka sait Tilauksesi mukana.
Miten teemme hyvityksen?
Hyvitys tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytettiin Tilauksesi maksamiseen.
Mikä summa hyvitetään?
Jos noudatat palautusaikaa ja -menettelyä palauttaessasi Tuotteita, hyvitämme sinulle Tuotteiden koko ostohinnan.
Kauanko hyvityksen saaminen kestää?
Teemme hyvityksen ilman aiheetonta viivästystä ja viimeistään 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet kaikki Tuotteet.
Jos emme ole tehneet hyvitystä 10 päivän kuluessa kaikkien Tuotteiden vastaanottamisesta, summaan, jonka olemme sinulle velkaa, lisätään lakisääteinen viivästyskorko.
Haluamme tehdä kokemuksestasi mahdollisimman hyvän ja pyrimme löytämään ratkaisun, olipa ongelmasi mikä hyvänsä.
Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan ja löydetään ratkaisu yhdessä!
Onko Tuotteen koostumus
tai tuoksu muuttunut?
Kärsitkö yliherkkyydestä?
Tällaisia tilanteita voi ilmetä valvonnastamme huolimatta, ja olemme laatineet niitä varten erityismenettelyitä, jotka selitämme sinulle. Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Onko pakettisi auennut tai vaurioitunut tai ovatko Tuotteet rikkinäisiä?
TÄSSÄ TAPAUKSESSA SINUN TULEE EHDOTTOMASTI:
-
ilmoittaa asiasta meille palautuslomakkeessa (”käsinkirjoitetut huomautukset”)
-
allekirjoittaa palautuslomake, johon olet lisännyt käsinkirjoitettuja huomautuksia
-
ilmoittaa ongelmasta välittömästi Clarinsin asiakaspalveluun
-
tarjota asiakaspalvelun pyytämät asiakirjat, jotta Kuljetusyritykselle voidaan tehdä reklamaatio.
Onko pakettisi myöhässä tai kadonnut?
Käytämme erittäin luotettavia yrityksiä, jotka ovat kuljetusalan asiantuntijoita (”Kuljetusyritykset”).
Kuljetusyrityksillä voi kuitenkin toisinaan olla haasteita lähetyksen toimittamisessa ilmoittamamme toimitusajan kuluessa. Toimitus saattaa viivästyä. Tilauksesi voi myös kadota.
PAHOITTELEMME TILANNETTA
MUTTA EMME OLE SYYLLISIÄ SIIHEN.
Jos toimituksesi on viivästynyt yli 7 päivää, ilmoita siitä meille, niin otamme yhteyttä Kuljetusyritykseen selvityspyynnön avaamiseksi.
Huomaathan, että tämän selvityspyynnön käsittely voi kestää 21 päivää sen avauspäivästä.
JOS TÄNÄ AIKANA:
-
ostamasi Tuotteet löytyvät: ne toimitetaan sinulle.
-
ostamiasi Tuotteita ei löydy: Kuljetusyritys katsoo ne kadonneiksi.
TÄSSÄ TAPAUKSESSA:
-
Pyydämme sinua lähettämään meille lausunnon, jossa vakuutat, että et ole saanut ostamiasi Tuotteita.
-
Lähetämme sinulle uudelleen Tuotteet, joita et ole saanut. Jos niitä ei ole enää saatavilla, teemme sinulle hyvityksen.
Miten vaurioitunut Tuote tulee palauttaa?
Meillä Tuotteen palauttaminen on tehty helpoksi, olipa syy mikä hyvänsä.
Pyydämme sinua noudattamaan kohdassa 6 kuvattua palautusmenettelyä. ”Mitä jos muutan mieleni?”
Onko Tuotteillani
class="clarins_cvg-hiddenDestop">ja Pakkauksellani takuu?
EMME TARJOA
class="clarins_cvg-hiddenDestop">KAUPALLISTA TAKUUTA.
Hyödyt kuitenkin lakisääteisestä vastuusta, sillä Suomen kuluttajansuojalakia voidaan soveltaa vialliseen Tuotteeseen.
Meidän on tarjottava sinulle Tuote, joka vastaa myyntilupaustamme. Tämä on ihan peruskauraa.
Se tarkoittaa myös sitä, että olemme vastuussa sinulle kaikista vaatimustenmukaisuuden laiminlyönneistä, joita ostohetkellä ilmenee.
Mitä voit odottaa, jos vaatimustenmukaisuus ei toteudu
VOIT VAATIA:
Tuotteen korjaamista
Tuotteen vaihtamista
tai muita korjaustoimenpiteitä, joita pakottava voimassa oleva laki tarjoaa.
Mitä sinun tulisi tehdä, jos Tuote on viallinen:
VAIHE 1: ILMOITA ASIASTA MEILLE:
postitse, mieluiten kirjatulla kirjeellä, jossa on vastaanottokuittaus
sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@online.clarins.com
Löydät kaikki yhteystietomme kohdasta Kuka?
VAIHE 2: PALAUTA TUOTTEET.
Pyydämme sinua noudattamaan kohdassa 6 kuvattua palautusmenettelyä. ”Mitä jos muutan mieleni?”
Vaatimusten mukainen Tuote tarkoittaa:
-
Tuotetta, jota voidaan käyttää tavalla, joka vastaa tyypillisiä odotuksia
-
Tuotetta, joka vastaa siitä antamaamme kuvausta ja jolla on ominaisuudet, joita siltä voidaan perustellusti odottaa.
Mistä emme ole vastuussa?
EMME OLE VASTUUSSA ERITYISESTI, JOS:
-
Tuotetta ei ole saatavilla
-
Sivusto ei ole käytettävissä
-
teet Tilauksen Sivustolla, vaikka et ole oikeutettu siihen
-
henkilötietosi muuttuvat, etkä ilmoita siitä meille
-
kolmas osapuoli (joku muu kuin sinä tai me) estää meitä hoitamasta jotakin velvoitteistamme
-
sinä estät meitä hoitamasta jotakin velvoitteistamme
-
Force majeure -tapahtuma estää meitä hoitamasta jotakin velvoitteistamme (kyseessä on tapahtuma, jota emme voi ennustaa tai hallita ja jota sinä tai me emme voi mitenkään estää).
Jos meitä pidetään vastuussa jostakin, emme maksa enempää kuin maksamasi tilaussumman verran.
Mitä jos emme pääse
yhteisymmärrykseen?
Jos sinulla on ongelmia Tilauksen kanssa, pyydämme ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Teemme parhaamme löytääksemme yhteisen ratkaisun!
Jos joudumme tapaamaan oikeudessa (mitä emme todellakaan halua), huomaa, että Ehtoihimme sovelletaan Sveitsin lainsäädäntöä ja ne on laadittu Sveitsin lainsäädännön mukaisesti, ja kansainvälistä tavaran kauppaa koskeva Yhdistyneiden kansakuntien yleissopimus on ehdottomasti poissuljettu.
Sinua voivat lisäksi suojata asuinmaasi lainsäädännön pakottavat säännökset.
Näiden Ehtojen tulkinnasta nousevat tai niihin mahdollisesti liittyvät erimielisyydet on ratkaistava ensimmäisen asteen yleisessä tuomioistuimessa. Sinulla on kuitenkin aina oikeus ratkaista asia käräjäoikeudessa, joka on toimivaltainen kotipaikassasi tai vakituisessa asuinpaikassasi.
Voit myös viedä asian Suomen kuluttajariitalautakunnalle (www.kuluttajariita.fi). Ennen kuin viet asian Suomen kuluttajariitalautakunnalle, suosittelemme ottamaan ensin yhteyttä Suomen kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Jos asuinpaikkasi on EU:ssa, Euroopan komissio tarjoaa verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin, johon pääsee tästä: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Sehän onnistuu!
Olemme luoneet kanta-asiakasohjelman nimeltään ”Club Clarins”.
Club Clarinsin avulla saat yksilöllisiä etuja ja palveluita keräämällä pisteitä.
KAIKKI REKISTERÖITYNEET ASIAKKAAT ANSAITSEVAT PISTEITÄ. VOIT ANSAITA PISTEITÄ KAHDELLA TAVALLA:
- Kaikki, jotka luovat käyttäjätilin, ansaitsevat automaattisesti 20 pistettä.
- Kun ostat tuotteita osoitteesta clarins.fi, saat 1 pisteen 1 euroa kohti (ei sisällä toimituskuluja eikä kanta-asiakkaiden alekoodeilla tai sähköisiä lahjakortilla tehtyjä ostoja.)
saat automaattisesti sähköpostiisi tarjouskoodin,
jonka voit käyttää osoitteessa clarins.fi. Tällä tarjouskoodilla saat 10 € alennusta seuraavasta tilauksestasi.
Kun olet käyttänyt kanta-asiakaskoodin, pisteet vähennetään palkintosaldostasi.
Clarins-pisteillä ei ole rahallista arvoa, ja niitä voidaan käyttää vain tuotteiden lunastamiseen osoitteesta clarins.fi. Niillä ei voida ostaa sähköisiä lahjakortteja
Kanta-asiakaskoodit eivät ole henkilökohtaisia. Voit halutessasi lahjoittaa koodin kaverillesi. Tarjouskoodin voi kuitenkin käyttää vain kerran.
Kanta-asiakaskoodit ovat voimassa 6 kuukautta myöntämispäivästä, ja pisteet ovat voimassa 24 kuukautta vastaanottopäivästä.
Jos saat hyvityksen tilauksesta, josta on kertynyt pisteitä, alun perin annetut pisteet vähennetään odottavasta saldostasi.
Sivusto koostuu lukuisista elementeistä, mukaan lukien lähdekoodi, graafinen ilme, tuotteet, tavaramerkit ja ulkoasut, tuotekuvat ja mallit, videot, tekstit, tuotenimet, piirrokset, logot, animaatiot ja grafiikat, äänellä tai ilman, ja muut grafiikat (”Elementit”).
Sivusto on meidän omaisuuttamme.
Elementit näkyvät Sivustolla:
- koska ne kuuluvat meille tai
- koska meillä on lupa käyttää niitä.
Voit selata Sivustoa rajoittamattomasti.
Emme anna sinulle lupaa käyttää, jäljentää, kopioida, myydä, tarjota käyttöön, muokata tai muutoin hyödyntää Sivustoa ja/tai Elementtejä, olipa käyttötarkoitus mikä tahansa.
Jos haluat saada luvan, muista pyytää sitä ensin meiltä ja odota kirjallista vahvistusta sopimuksestamme.
Tietosi (etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, syntymäaika) ovat Henkilötietoja.
Keräämme niitä erityisesti:
- käsitelläksemme Tilauksesi
- lähettääksemme sinulle tietoa Tuotteistamme ja palveluistamme, paitsi jos et halua vastaanottaa tietoa ja kieltäydyt siitä.
- hoitaaksemme kanta-asiakasohjelmamme jäsenyyttäsi.
Tätä kutsutaan asiakassuhteiden hallinnaksi (Customer Relationship Management; CRM).
Voit saada koska tahansa muutamalla klikkauksella pääsyn kaikkiin henkilötietoihisi, muokata niitä tai pyytää meitä lopettamaan niiden käytön tai poistamaan ne. Tämä onnistuu yhteydenottolomakkeellamme.
Voit lukea lisätietoa henkilötietojesi suojaamiskäytännöstä tietosuojaselosteestamme.
Olemme tehneet yksilöllisten lahjaviestien
lähettämisestä helppoa.
Pidätämme
kuitenkin oikeuden kieltää sellaisen lahjaviestin tulostamisen, jonka sisältö tai materiaali:
- on väärää, virheellistä, harhaanjohtavaa, loukkaavaa, halventavaa, uhkaavaa tai solvaavaa tai voi aiheuttaa tarpeetonta harmia, vaivaa tai ahdistusta jollekin henkilölle
- sisältää materiaalia, joka on pornografista, säädytöntä, epäsiveellistä tai loukkaavaa, edistää syrjintää rodun, sukupuolen, uskonnon, kansallisuuden, vamman, seksuaalisen suuntautumisen tai iän perusteella tai voi aiheuttaa vihaa tai väkivaltaa jotakin henkilöä tai ryhmää kohtaan
- voi häiritä, järkyttää, nöyryyttää tai pelästyttää jonkun henkilön
- antaa vaikutelman, että se on peräisin meiltä tai on saanut meidän hyväksyntämme
- puoltaa, edistää tai tukee laittomia toimia